środa, 20 listopada 2013

Ramka z gry



Kolejna kartka świąteczna, tym razem w troszkę innym klimacie. Jej bohaterem jest okno a za oknem kotek na saneczkach.
Tło stanowi piękny brokatowy papier jednej z kolekcji świątecznych K&Company z motywem płatków śniegu.
Przestrzenne okienko jest niejako wynikiem recyklingu, powstało z ramki na karty z gry planszowej. Nie pamiętam dokładnie jakiej, prawdopodobnie była to Agricola.
Jako że ramka w pierwotnej wersji była kolorowa pokryłam ją cienką warstwą białej farby akrylowej, a następnie mieszanką pięknego perłowego pigmentu PearlEx, gumy arabskiej i odrobiny wody. Dlatego okienko ma taki piękny perłowy efekt.

Firanki powstały z kawałka materiału przewiązanego złotą ozdobną niteczką, całość podklejona glue gunem. Klej z pistoletu na ciepło jest niezawodny w takich niekonwencjonalnych przypadkach :).

Napis "Let is snow" wycięłam z jednego z papierów tej samej kolekcji, co tło.

7 komentarzy:

  1. Śliczna i w pięknych kolorach. Też kiedyś zostawiłam dla siebie podobne ramki, nie mam pojęcia, co z nimi w końcu się stało... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze całe pudełko :) Każdy mi oddaje teraz wszystkie tekturki z gier. Można z nimi poszaleć :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Thank you. I don't know if you realized but the window is from one of the board games. There was play cards for game and I used the frame. I suppose normally people throw away such a things and they can be so useful! Thanks for visit :)

      Usuń
  3. Wspaniale wykorzystana tekturka :) i wkomponowana w kartce :) dziekuję za wizytę na moim blogu .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...