czwartek, 28 listopada 2013

Nowość na blogu - Reakcje! No to testujemy :)


Niekiedy buszując po blogach oglądam cudne prace i czytam fajne teksty i uśmiech pojawia mi się na twarzy. Nie zawsze jednak mam czas i natchnienie aby rozpisywać się w komentarzach a chciałabym zostawić ślad, że byłam, oglądałam i mi się podobało. Może to Facebook tak mnie rozleniwił tymi lajkami :D.
Tak czy siak którymś razem zauważyłam, że na niektórych blogach pod postami widnieje opcja Reakcje i wystarczy kliknąć jedną z trzech opcji: zabawne, interesujące lub fajne. Spodobała mi się ta możliwość pojedynczego kliknięcia i postanowiłam to wypróbować na swoim blogu. Chwilę mi to zajęło zanim znalazłam jak to zrobić więc postanowiłam ułatwić zadanie tym z Wam, którzy nie mają tego urozmaicenia i przedstawić w skrócie jak możemy to zrobić! Banalnie proste :)

A więc do dzieła!

Wchodzimy w Układ bloga i w polu posta klikamy Edytuj:




Wtedy pojawi się następujące okienko, w którym klikamy haczyk przy haśle Reakcje:




Jeżeli chcecie dać swoim czytelnikom inne opcje do wyboru wystarczy nakliknąć "Edytuj" i wpisać wybrane opcje po przecinku. Ja na przykład wybrałam następujące: zabawne, interesujące, inspirujące, wzruszające. A tak to wygląda po zapisaniu ustawień:






A teraz pozostaje mi zaprosić nie tylko do komentowania ale również do klikania :D

Myślicie, że to przydatne narzędzie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...